Blogger Templates

Wednesday 30 November 2011

aKhirNya.....


 Hari bersejarah dalam hidup
4 Disember 2011
InsyaAllah
aku nak nek pelamin
(yahoooo!)



tapi, bukan jadik pengantin la...nek jadik pengapit je..:)
org kate, jadi pengapit ni, jodoh cepat sampai, de lak ckp, pas jadik pengapit ni, lambat la kawen maknenye.
so? pe kaitan PENGAPIT ngan JODOH???

whatever~

yg aku tau, dah excited nak teman buddy aku nek pelamin ni. dah mmg janji ktorg zmn "geli-geli" dulu klu die kawen aku jadik pengapit die, kalau aku kawen die jadik flower girl aku sampai boleh lak berpakat nak kawen 1 pelamin 1 calon. oooopppssss! NO3 kih3

tgk2, die dapat nek pelamin dulu, dah jodoh die, yg dulu, didahulukan  la :)
aku harap aku x "lost" atas pelamin nanti.
yela 1 st jadi pengapit ni..pe aku nak buat??

yg penting, mudah2an majlis nnt berjalan lancar dan dipermudahkan.

InsyaAllah

IMAH.....!
PLIZ COME BACK!
teringin sangat nak jumpe time majlis 'geng' nih...
seumo idup sekali ni.pas ni xde gi dah:)

No comments:

Post a Comment